Satış Sonrası Hizmetler Hakkında

Ticaret Bakanlığından Birliğimize iletilen yazıda, mobilya sektöründe tüketicilere sunulan muhtelif ürünlerde tanıtma ve kullanma kılavuzu ile garanti belgelerinin düzenlenmediği, firmalar tarafından tüketicilere garanti kapsamında sahip oldukları hakların mevzuata uygun biçimde kullandırılmadığı ve bu nedenle tüketici mağduriyetleri yaşandığı bildirilmiştir.


Yazıda devamla, üretici ve ithalatçıların garanti belgesi düzenleme, Türkçe tanıtma ve kullanma kılavuzu
hazırlama, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlama, yetkili servis istasyonu kurma, onarım
sürelerine uyma gibi yükümlülüklerinin bulunduğu; aksi halde 6502 sayılı Kanun kapsamında idari para
cezaları uygulanabileceği belirtilmiştir.

Satış Sonrası Hizmetler Hakkında

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*